فلافلی که برای دولت گران تمام شد/ واکنش مجری صدای آمریکا به حواشی راهپیمایی اسلامشهر

تهیه کننده یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای صدای آمریکا و تعدادی از سایت های خبری حامی دولت به خبر ضداستکباری اسلامشهرخبر واکنش نشان دادند.

به گزارش اسلامشهرخبر، دقایقی از مراسم راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در اسلامشهر نگذشته بود که اسلامشهرخبر تصویر پلاکارد یکی از شهروندان را در قالب یک خبر منتشر کرد؛ در این خبر عکس پلاکاردی منتشر شد که بر روی آن نوشته شده بود:« درود بر فلافل ایرانی، مرگ بر مک دونالد آمریکایی؛ مک دونالد یعنی نفوذ فرهنگی.» نکته جالب این خبر هوشیاری مردم کشورمان در تشخیص تصمیم دشمن برای نفوذ دشمن در کشورمان بود.جایی که این شهروند اسلامشهری با کنایه بر موج حضور برخی شرکت های آمریکایی در کشورمان به مسئولان در خصوص نفوذ دشمن از طرق مختلف هشدار می دهد.

اسلامشهر
اما پس از بازتاب این خبر در رسانه های مختلف نکات جالبی به چشم می خورد، از جمله این نکات می توان به قرار دادن عنوان دلواپسان پیش از تیتر:« درود بر فلافل، مرگ بر مک دونالد» اشاره کرد.جایی که برخی سایت های حامی دولت پس از خشم از بینش عمیق مردم کشورمان سعی کردند این نوشته را متکی به یک جریان فکری سیاسی کنند غافل از اینکه در همان ساعات میلیون ها نفر از مردم کشورمان برای«نه» گفتن به آمریکا در خیابان ها بودند و تنها نگاهی به بازتاب حضور مردم آشکار می کند خواسته اصلی آنها بستن روزنه های نفوذ آمریکاست.
ETEDAL
این اما پایان ماجرا نبود، پس از گسترش این تصویر در فضای مجازی سامان اربابی مجری و تهیه کننده برنامه های آنتن و پارازیت در شبکه صدای آمریکا در پستی در اینستاگرام سعی کرد با لحنی تمسخرآمیز مخاطبان خود را در خصوص مطلب مذکور تحت تاثیر قرار دهد.

INSTA
در خصوص این موضوع اما چند نکته حائز اهمیت است: اول آنکه مک دونالد و شرکت هایی همچون مک دونالد در صورت فعالیت در کشورمان سالانه مبلغ قابل توجهی از محل کسب درآمد خود در ایران را به خزانه آمریکا و به منابع تامین کننده گروه های تروریسی واریز خواهند کرد.
و در صورت صرف نظر کردن از صرفه اقتصادی فعالیت مک دونالدها در کشورمان آیا این موضوع قابل باور است که فکر کنیم حضور مک دونالد در ایران تنها برای عرضه مواد غذایی در کشورمان است، بدون شک مردم آگاه کشورمان با بصیرت افزایی رهبر انقلاب واقف هستند که مک دونالد دروازه نفوذ آمریکا به کشورمان است و در صورتیکه امروز شرایط حضور چنین شرکت هایی در کشورمان فراهم شود در آینده ای نچندان دور باید منتظر انواع و اقسام شرکت های آمریکایی در سبک های مختلف برای توسعه فرهنگ  غربی باشیم. شرکت هایی که در حال حاضر مک دونالد و کی اف سی را پرچم دار و نماد خود می دانند و در صورت توفیق این شرکت ها در کشورمان روز به روز از پروژه عظیم نفوذ گسترده آمریکا رونمایی خواهد شد.
و در نهایت نکته پایانی در پاسخ به مجری معلوم الحال صدای آمریکا و البته در پاسخ به برخی طرفداران وی؛ فلافل شاید ریشه ای ایرانی نداشته باشد اما سال هاست در سبد غذایی ایرانی ها جای خود را باز کرده است  و در این سال ها نه تنها ریالی از طریق فروش فلافل در ایران به جیب آمریکا نرفته است بلکه درآمدزایی خوبی نیز برای برخی هموطنانمان نیز داشته است.
بدون شک درک مرگ فرستادن بر سیاست های حکومتی استبدادی که سالهاست بر علیه ایران اقدام می کند برای افرادی چون شما که جیره خوار این حکومت هستید؛ برای شما که آوازه رسوایی های اخلاقیتان گوش دنیا را کر کرده، برای شمایی که تصور داشتن تعصب نسبت به کشورتان ناممکن است و برای شمایی که حاضرید برای دلاری بیشتر برای اربابانتان دم تکان دهید بس دشوار است.
مرگ بر مک دونالد…

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه

  1. مرتضی پاسخ

    مرگ بر مک دونالد

  2. مجید پاسخ

    داش محسن و داود جون دمتون گرم با این پوستری که نوشتید!
    عالی
    حرف نداره